Kā izvēlēties autoservisu?

Kā izvēlēties autoservisu?

Atrast labu autoservisu? Kā? Kas ir galvenie faktori, lai klients atgrieztos noskatītajā autoservisā atkal un atkal, un kas ir tie kritēriji, kas veicina uzticamību šim konkrētajam pakalpojuma sniedzējam? Autoserviss tiek meklēts nozīmīgos brīžos, pēkšņu vai ieilgušu problēmu gadījumā vai gatavojot auto uz kārtējo tehnisko apskati, tomēr statistika liecina par pretējo – pēdējos gados autobraucēji sākuši izmantot arvien mazāk autoražotāju autorizētos servisus. Kādēļ?

Autoservisu pieprasījums autobraucēju vidū nemaz nav tik populārs, kā izrādās, tikai 14% autobraucēju izmanto autoražotāju autorizētos servisus, kamēr lielākā daļa (27%) savus spēkratus ved uz neatkarīgām remonta darbnīcām, liela daļa spēkratu vadītāju pie atslēgu kastes pasākuši ķerties arī paši, t.i., 19% šoferu savus transportlīdzekļus labo paši savām rokām vai izmanto radu palīdzību.

Kādēļ autobraucēji pasākuši savus spēkratus labot paši vai uzticēt to neatkarīgām remonta darbnīcām? Šeit autoservisiem derētu ieklausīties – komunikācija ar klientu ir zelta vērtē! Ar klientu ir jākomunicē, jāizskaidro, kāda ir problēma, kas būtu jāremontē, cik tas maksās un kāpēc tas tā maksā. Kvalitāte un caurspīdība jebkurā servisā ir noteicošā, lai klients justos droši par pakalpojuma sniedzēju, turklāt tīrā un atvērtā komunikācijā klients jutīsies sadzirdēts un saprasts. Vairums šoferu savus spēkratus gada laikā labo no 3-5x, tādēļ ļoti svarīga ir kvalitātes kontroles sistēma uzņēmumā, t.i., komunikācija, konsultācija, automobiļa pieņemšanas un nodošanas kārtība, rēķina saskaņošana ar darba pasūtījumu, remonta darba kvalitāte, kā arī pakalpojuma kvalitāte un izmaksas, lai radītu klientam izpratni par pakalpojuma sniedzēju un pakalpojuma izcenojuma pamatojumu, kā arī, cik serviss ir drošs un uzticams.

 

Remonta darba kvalitāte un pakalpojuma izmaksas ir ļoti būtisks faktors teju 97% autobraucēju, augstā vērtē tiek celta arī darbinieku attieksme pret klientu un komunikācijas stils, kā tiek pārrunātas un izskaidrotas auto problēmas, remonta darba nepieciešamība, kā arī izmaksas. Gandrīz neviens autobraucējs nepievērš uzmanību reklāmām medijos, turpretī citu ieteikumus un rekomendācijas uztver ļoti būtiski. Autoservisa attālums ir pat nedaudz mazāk svarīgs, kā faktors – vai ir iespējams nekavējoties saņemt nepieciešamos servisa pakalpojumus.

 

Lai autobraucēji savus spēkratus vestu uz jūsu autoservisu, viņi noteikti ņems vērā sekojošas lietas:

  • Komunikācijas stilu un konsultēšanas prasmes - caurspīdību, atklātību;
  • Autoservisa pieņēmēja attieksmi pieņemot un atdodot automašīnu;
  • Remontdarbu kvalitāti, un vai veiktajiem remontdarbiem ir garantija;
  • Automašīnas remonta pakalpojumu un rezerves daļu izmaksas;
  • Autoservisa darbinieku kompetenci un prasmes;
  • Servisa aprīkojumu, vai ir aprīkots ar speciālajām iekārtām un instrumentiem arī jaunāku automašīnu problēmu diagnostikai un remontam;
  • Autoservisa atrašanās vietu, attālumu no dzīvesvietas vai darba;
  • Citu cilvēku ieteikumus un rekomendāciju;
  • Servisa noslogojumu, vai ir iespējams nekavējoties saņemt nepieciešamo pakalpojumu, cik ilgā laikā tiks veikti remontdarbi.

 

Jūsu padomdevējs,

Autoplacis.lv

Atstājiet savu komentāru